Dagens ( Nattens? ) Vill ha!

JAG VILL HA EN NY IPOD! Jag pallar aldrig använda min Ipod längre. Skit jobbigt för det första har jag inge nerladdningsprogram på den här datorn, för det andra är alla mina ca 600 låtar på den andra datorn som nu är trasig och inte går att laga, laddaren till min ipod är borta och jag har inga hörlurar. Gud vill visst inte att jag ska lyssna på musik förutom på radion, tv och datorn :D Ne men vill ha en Ipod video eftersom att musik är mitt allt. Skulle aldrig kunna leva utan musik. Älskar musiken, Texterna. Ja det är texterna jag gillar mest, dom gör hela låten. Så är det ju aldrig fel att kolla på musikvideos så jag vill ha en sånn Ipod. Men får köpa den längre fram. Fortfarande helt sjukt att ingen vet vart Julias Ipod tog vägen :P Nån dag ska jag ställa Lukas mot väggen säger jag bara hahaha.

//R


by the way, min nya THANG är att leta bra låtar på YouTube :D har hittat as många jätte bra som jag aldrig hört förut. Men har redan spelat sönder några ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

STÄLL HAN MOT VÄGEN :D

2008-08-03 @ 17:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0