äppelkaka är inte för kärringar sickan !

Hejhopp!

somnade nog inte förrens vid tre igår och mamma väckte mig redan 10. men såklart somna jag om till 12.
jag kommer aldrig kunna ställa tillbaka mitt dygn , as jobbigt ! hatar när man måste göra det nu innan skolan börjar.
 
har iallafall hunnit göra lite saker som här timmarna jag vart vaken, som att baka äppelkaka tex ;)
och nej sickan, jag är inte kärring bara för jag bakar äppelkaka. det är fan gott ! :)
nu måste jag tvinga ut min mamma, för att fixa ltie saker tills ikväll. slö som hon är ligger hon och sover nu tror jag ;)
sen måste jag fixa mig, tiden rinner bara iväg fan !
Puss / shrimpen


Kommentarer
Postat av: Sickan

Nichole du e VISST KÄRRING! Ska du åka och köpa saft nu? ;) Men ja älskar dig även om du är en kärring som luktar kiss

2008-08-14 @ 16:34:19
URL: http://pooshg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0