Cinema Paradiso





Hej alla som nu är vakna (?) jag kan fortfarande inte sova innan klockan är typ 5-6. Har vänt totalt på dygnet, fattar inte alls hur jag ska palla med skolan om typ två veckor. Såg nyss en film. Cinema Paradiso. Shit va den filmen är bra. Måste vara en av världens finaste filmer. Började böla typ 10 gånger :P As bra film, ni borde se den men vet inte om alla förstår den på samma sätt, går inte att förklara. Men men. Just nu är jag inne på msn och pratar med Olivia. :) och lyssnar ofc på New Soul medans. Imorgon ska jag FÖRSÖKA gåupp lite tidigare. Ska träffa Jennifer och Nicky, kanske också Olivia. Felicia är hemma igen, lär ringa henne också :)

Ne nu ska jag chatta med folk på msn <3//Rosanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0