...



Hej hej, nu har hela blogg.se fuckat upp :S ser as sjukt ut när jag ska skriva inlägg. Sitter vid mitt skrivbord som jag för en gångs skull har städat. Har en hög med block, mappar och pärmar runt omkring mig. Får knappt plats med datorn. Skönt att man ska få ha med sig datorer till skolan. Mycket skönare att skriva på dator än på tusen lösa papper. + att det är mycket lättare att skriva typ uppsattaser och sånnt på datorn. Då kan man gå tillbaka och fixa fel och lägga till och ta bort saker lättare ;) Sitter och försöker komma på vad jag ska ha på mig imorn på tio-kampeni hellas. Ingen aning äger inte ens ett par gympaskor XD Puss puss ska fixa en massa saker nu. Imorn ska jag träffa Nicky efter skolan också :D puss hej //Sickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0