Glitter



Jag tittade precis på filmen glitter med Mariah Carey. Har aldrig sett den för pga att jag alltid har trott att det var värsta floppen. Men shit va ja hade fel. Den va faktiskt as bra, jätte fin, grät ett antal gånger. Och Mariah Carey själv, hon är fett underskattad, vet ingen som har lika bra röst som henne och alla hennes låtar har as fina texter. Fick en speciell favvolåt från filmen, och vet att den kommer spelas i mitt rum om och om och om igen. Men seriöst brudar som sjunger som ska göra filmer, de brukar alltid floppa, men den här var verkligan as bra. SÅ SE DEN :D<3
 


Lyssna på låten! jag vet att den är seg i början när hon läser brevet men de går fort :)


// Rosanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0