Greek

hejhopp !

efter jag fixat min garderob imorse, så tyckte min bror att vi skulle åka till stan. så vi gjorde det.
han skulle handla lite nya kläder , så gick runt och kollade. men kräsen som han är så hitta han bara ett par shorts och en t-tröja. sen blev det donken såklart och efter det så skulle han ta tåget till eskilstuna men gick inte förrens 1450  och klockan var bara 1400 då,så gick och fikade istället :) Mysig dag , det va riktigt länge sen vi gjorde nått tillsammans.

annars så skulle jag träffa rosie ju, men hon skulle på middag.så jag åkte med pappa och käka thaimat istället.
och nu sitter jag här med både ansiktsmask & hårinpackning och kollar på Greek. Älskar den serien !


/nickyyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0