HAHAHA synd Nichole men ja va fan tvungen!

Rosanna säger:

Niccckkkyyy?

Nickyy säger:

rooosei

Nickyy säger:

aså fyfan vad ag vah spytt ikväll

Rosanna säger:

cp tänkte precis fråga va fan du gjorde hemma så tidigt

Rosanna säger:

e du full nu eller?

Rosanna säger:
du stavar som ett cp

Nickyy säger:

men msåte sova mammam villl inte att jag ska va upp längre nu

Rosanna säger:

hahahah FYLLO

Rosanna säger:

fan va ja ska reta dig imorn

Rosanna säger:

puss love you

Nickyy säger:

hahhahhahha ja inte lite full FYFAN


Rosanna säger:

CPP JOOO

Rosanna säger:

puss puss sov nu drunkasbitch!

Rosanna säger:

spy inte i sömnen

Nickyy säger:

älskar dig gumman hörs imorn love u

Nickyy säger:

nejdå

Rosanna säger:

för faaaan SHRIMPEN

Rosanna säger:

Rosanna säger:

puss

Rosanna säger:

SOV NU KVINNA!

Nickyy säger:

mammma tark hand om mig dt 'r lumgt

Rosanna säger:

HAHAHA bra

Rosanna säger:

gooooo mary

Nickyy säger:

 jara sov gottt 'gooo mary för fan

Rosanna säger:

haha

Nickyy säger:

nej mamma ropar att jag ska sova älskar dig puss !


//Sickan

Love you baby härling bakfylla imorn ;) Sweet dreams




Alkohol+Internet = BIG NOOOOO man lär sig av sina misstag har jag lär mig i allafall XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0