Jensen Södra....

Jag sitter och pratar med Bullan på msn. Hon och jag ska åka tillsammans till skolan imorn. Jag är såååååå nervös :/ asså det är inte roligt nånstans. Jag kommer få panik och svimma. Jag vill inte börja utan resten av tjejerna :( Jag får ångest. Kan inte fatta att jag inte kommer att träffa dom varje dag. Och sen... nästa år... Jag vill inte ens tänka på de just nu. Tjejer jag kommer att sakna våra fuckade lektioner och våra sjuka raster i Js :) JAG ÄLSKAR ER <3<3<3<3







//Rosanna

Kommentarer
Postat av: shrimpen

kommer också sakna våra lektioner och rasteroch allt i skolan tsm med oss alla ! <3

2008-08-17 @ 17:49:05
Postat av: Sickan

aaa shit asså js och älvsjö var en trygghet!

2008-08-17 @ 18:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0