kebab

tjohooo!

idag glodde jag på nån dålig film ett tag , men råkade somna såklart. så sov ända tills 2000
sen hade vi såklart ingen mat hemma, jo spagetti och köttfärssås men dt passade inte att äta idag.
och såklart hade jag ingen bensin i moppen heller, nyvaken & irreterad som fan så fick jag gå mot älvsjöstation,beställa en jävla kebabrulle, dom va jäävligt otrevliga dom som jobbade där måste jag säga. sen knallade jag hem och nu sitter jag här. mätt och skulle egentligen träffat sickan, men såklart har jag ingen bensin så dt blir inget.

nej ikväll blir det till att kolla på Donkey punch, äntligen har jag kunnat ladda ner det YEEEY!

Puss / shrimpen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0