Onsdag?

Visst är det Onsdag idag? I allafall var jag med Julia igår :) Det var mys har inte träffat henne på länge. Vi pratade en massa, och självklart bara sjuka samtalsämnen som vanligt hahahaha :P vi gick en lång promenad på kvällen och satt vi vattnet. Jätte mysigt. Vi pratade om att det är höst nu :( shiiiit va man blir deppig. Haha det roligaste var när vi var inne i en skoaffär och bullan provade skor. Så tappade hon sin foundation, och det är en glasflaska, såden gick i typ 10 delar och de kom foundation överallt :P Julia fick panik. Och bad mig att ta av henne skon, Sen så kubbade vi där ifrån hahahaha ångest :P Så fick vi gå och köpa en ny till henne. Vi käkade som vanligt donken också :D Och lyssnade på en massa musik, Vi lånade Hannahs dator och skulle hyra film. Men vi hade redan gått den gatan fram och tillbaka tusen gånger så när vi hade hämtat datorn så pallade vi inte gå och hyra film :P och internet funkade inte, så vi kunde bara lyssna på musik. Just de fan! ja lackade sate när jag skulle ta mig till Julia. Det spöööööööregnade och var svinkallt, jag hade inget paraply som funkade så tog ett som var HELT trasigt. det blåste åt ********** och ja blev skit sur för bussen aldrig kom :P Den kom åt andra håller FYRA gånger innan min buss åt mitt håll kom. Och när bussen kom blev ja sur så ja langade mitt paraply... vilket jag senare fick ångra när jag skulle gå från Östermalmstrog hem till Julia. Jag fick springa med en tidning överhuvet och nån idiot kille skulle vara rolig och ja var inte på humör, snackarn :P han fick skit för ingenting hahahaha aja. Kom hem från Julia för några timmar sen, har kollat på tv och halvsovit, ätit kass pizza och inte gjort så mycket mer, jooo lyssnat på musik OFC ;) Aja är aptrött så ska chilla nu





Pussar // Rosanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0