Kväll

  



Dagarna bara rusar förbi, man hinner aldrig gör något, går upp så tidigt att när ja kommer hem sover jag bara bort hela dagarna. Nu sitter jag i allafall i sängen med datorn och har precis kommit ut ur duschen. Måste föna håret snart. Det blir blött i sängen för mitt hår rinner haha. Jag håller på att bli sjuk :O HJÄLP! INTE NUUU! jag har så inte tid med det. Nu i början av skolan och allt, det är fan så inte okej!... Känner att ja börjar bli snuvig och skit. Jag träffade aldrig Shrmpen idag för jag sov som sagt hela dagen när ja kom hem. Ska verkligen försöka träffa henne imorn. Vi går bara 10-12 imorgon så de e skönt i allafall. Nu ska jag fixa en massa skit sen försöka sova, de lär ju inte gå så bra eftersom att jag sov så mkt mitt på dagen.

//Rosie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0