nattsamtal

Fick ett samtal ungefär en timme efter jag somnat inatt , och när jag snackar i telefon nyvaken är jag jävligt seg och vetifan vad jag snackar om. men det här samtalet kommer jag fan ihåg.  det var min kära bror som ringde och väckte mig !


Alex- Var är du?
jag- hemma vadårå
Alex- i fruängen?
jag- nej vadå fruängen?hemma o sover?
alex- var hemma?
jag- hemma i mitt rum?
alex- var är du då?
jag - men vad håller du på med alex?
alex- var är du ? var hemma?
jag- hemma på våran väg i vårat hus? vad är det för fel på dig? jag är hemma och sover?
alex- jaha haha , men vetu?
jag- nej vaaaaaaaaad? JAG SOVER FÖRHELVETE!
alex- jag ligger i rummet brevid hihihihihiihhi
jag- men din idiot, jag soveeeeeeeeer
alex- hihihihihhi
klick


nödvändigt jävligt nödvändigt att ringa och säga att man ligger i rummet brevid , idioot !

nog om det, idag drar min kära pappa till thailand i två veckor.
ska bli jävligt skönt att vara ensam hemma faktiskt  :)
och idag händer väl inte så jätte mycket precis. ska städa mitt rum, det ser ut som ett helvet här inne !
Puss / shriiiiiiiiiiiiiimpen

Kommentarer
Postat av: Rosanna <3

hahaha sajjko du är nichole;)

2008-08-31 @ 13:15:38
Postat av: hannah

hahhahahah sköön!

2008-08-31 @ 14:34:36
Postat av: nicky

jaaaaag? snarare min bror som är sajjjjjjko ;) han anklagar mig för att jag sa att jag va i fruängen nu när han vakna också. idiot han är asså :P

2008-08-31 @ 15:03:43
Postat av: Samma som förut

HAHA... Alex är ju rolig, så du ska inte gnälla!!!

2011-05-09 @ 19:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0