Rosie was here

Ciao Ciao

Jag är sliten och trött. Idag gick jag och la mig kl, 05,00 och vaknade runt kl,14,00. jag vaknade fixade mig och slösade bort hela dagen. Skulle ha träffat Nichole men hade inte tid eftersom att jag,mamma och pappa skulle till min morfar oich äta middag. Hade helt glömt bort det. Så i allafall åkte vi till Mariefred och hälsade på morfar där var även två andra släktingar. Vi åt jätte god mat och hade trevligt. JAG ÄLSKAR MIN MORFAR. Han är världens gulligaste :) BIIIIG Love. Just nu sitter jag ochöversätter en italiensk låt. ELISA - Una poesia anche per te. Men det är INTE så lätt. Så tog en paus. Lyssnar på musik, chattar med Olivia och känner nu att jag är as hungrig :S Sjukt jag åt för typ 2 timmar sen. Ska knalla ut i köket och äta snart i think. Aja tänkte bara skriva lite.



Guldstjärna till Nichole som har blivit duktig på att uppdatera bloggen :D


Jaaaa vet att ja terrar bloggen med musik, but heeeey, music is my drug :D + att låten är as bra.



//Rosie

Kommentarer
Postat av: NICKYYY

japp guldstjärna till lyckoshoran :)<3

2008-08-02 @ 01:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0