Rubrik....

Hola

Idag vaknade jag tidigt tycker jag, kl 11 tror ja det var. I allafall så sminkade jag mig och fixade mig en snabbis, sen tåg ja bussen till Älvsjöstation, och sen hoppade jag på pendeln till Centralen. Precis när jag klev av ringde Ellinor och sa att hon var framme. Jag var där för att möta upp henne vid bussen. Hon kom från Dalarna. Hon har varit där i hundra år så jag har saknat henne. Vi gick till Donken och satte oss och pratade. Sen åkte vi hem. Träffade på en skön tant i Älvsjöstation påvägen hem haha. Sen var ja hemma en sekunde, sen var de bara att gå ut med hunden också, han är skit jobbig att gå med. Han släpar runt mig!!!! Efter det försökte jag städa, gick inte så bra, ser typ värre ut nu. Sen ringde Ellinor igen och så mötte jag henne och Nicky och åkte till Donken.Där fick vi en gullig panda som Nichole just nu har i sin väska, Påvägen hem från donken så tog vi den as tunga bilden under. Hahaha älvsjö gangster. Donken två gånger på en dag...Det är illa men men det regna så vi kunde inte gå någon promenad dock. Vi gick en sväng förbi våran "förra?" skola. Känns sjukt att inte gå där mera. Gymnasiet... shit... sen kommer det bara värre! Flytta! Själv! Vill inte ens tänka på det just nu... Imorn måste jag åka in till stan och köpa skolskit, hade inte tid att göra det idag... Aja ska träffa Ellinor imorn också, lär ju tvinga med henne en vända in till stan.

Behöver massa pennor, block och kalender och allt sånnt jobbigt
//Rosie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0