saknar

Jag satt precis och läste igenom mina inlägg från Juli. Då hade man precis haft kul ( Malta ) och hade något sjukt roligt att se fram emot ( Italien ). Jag saknar att ha sommar, att ha lov, att känna friheten. Att få sova ut, göra igenting på dagarna utan att få ångest av det för att man vet att man har 2½ månad kvar att slappa på. Men i allafall så gick dagarna fööööör fort. Där bara rusade tiden förbi, sen var man hemma igen. Utan något kvar förutom en massa underbara och roliga minnen. Och en fet jävla saknad drog man med sig hem. Jag saknar mina julias och sissis galna kvällar/nätter på Malta och jag saknar mina och Simones helst störda kvällar/nätter i Italien. I Sverige saknar jag små saker. Bara kunna vakna och gå ut och känna att det faktiskt ÄR varmt. Slippa fundera på om man ska släpamed sig en jacka eller inte om de blir kalt. Slippa fundera på om man ska ha kjol eller jeans för man vill verkligen inte frysa i kjolen. Jag HATAR DET HÄR. HATAR HATAR HATAR HATAR. Hösten känn mitt hat! du är hatad och vintern.... vi ska inte ens snacka om dig, dig hatar jag så att de inte ens finns ord. Våren ger mig hopp, längtan. Sommar borde det vara året om. Fattar fan inte varför Gud var tvungen att skapa 4 årstider :S Sommar räcker ju gott som fan! Och nej alla idioter som säger att dom gillar vintern mer än sommaren. Fuck you för då är man seriöst DUM I HELA HUVET! verkligen skit kul att stå och vänta på bussen i snöstorm och slask, inse att bussen inte kommer att komma för all jävla snöööö. Jooo men de e verkligen JÄTTE kul!  shit nu blev ja as lack bara jag tänkte på hösten och vintern XD

P.s Julen och julafton suger också, FETT överskattat...


    
 

    

//Cosy


Kommentarer
Postat av: shrimpeeeeeeeeen

feeeeeeeete långt inlägg sickan, men håller med vintern suger. ge oss värme & sommarlov nu förihelvete ! :)

2008-08-31 @ 15:06:41
Postat av: Anonym

de va inte ens långt XD

2008-08-31 @ 16:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0