skärholmen

tjaaaa !

som vanligt va skolan ganska lugn, vi gjorde inte så mycket. två lektioner gick vi bara igenom två ämnen sen sista lektionen blev vi bara indelade i små grupper och skulle skriva om en butik sen slutade vi redan halv 1 . sjukt skönt !
så åkte hem till ellinor och fast hon hade skit ont i huvudet så hon låg och vilade medans jag satt vid datan.
fast tillslut la jag mig brevid på golvet och somnade jag med. sov säkert en timme !hah
sen drog vi till skärholmen och kolla runt. fick med mig två tröjor och två sjalar hem iallafall !
dags att fylla på garderoben med lite höstkläder nu i helgen tror jag faktiskt.

och nu har jag nyss käkat och väntar på att ellinor ska komma så ska vi hem till jenny. får se vad vi ska hitta på för nått ikväll. Puss / shrimpen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0