the happening suger hårt

Idag har jag inte gjort ett piss faktiskt så har inte så mycket att skriva. har kollat på en film The Happening, trodde den skulle va bra. men den sööööög verkligen helvete. sugit slut var det också, grymt dålig ! inte ens värd att se ,ifall ni hade tänkt göra det!  Men nu ska jag gå och duscha /fixa mig, käka nått sen ska jag åka och träffa min kusin. får se vad vi ska hitta på ikväll :)
 
Måste bara lägga in den här låten, är helt kär i den :) har lyssnat på den hela dagen typ !  PUSS / Nickyyy

Kommentarer
Postat av: Carro

okey då vet jag, har faktiskt varit lite sugen på att se den. Ha en trevlig kväll.

2008-08-03 @ 18:02:49
URL: http://carrobarrometer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0