tidig morgon

Godmorgon

jag undrar själv vad jag gör uppe nu faktiskt, klockan är kvar över åtta , på morgonen?
helt sjukt, inte likt mig att gå upp såhär tidigt ju. men kunde inte sova, så va lika bra att gå upp ju.
ingen frukost har vi hemma heller, iomed att jag inte vart hemma på typ två veckor så står våran kyl typ tom.
för dom två killarna jag bor med, tycker nog inte det är så viktigt att äta. för såhär är det varenda gång man vart borta.
det finns absolut ingen mat hemma alls typ, elr jo panpizza ! men fick nöja mig med cola& godis till frukost, gissa om jag mår illa nu?


aja nog om min ointressanta familj och våran mat.
nu ska jag fixa min garderob, har sån jävla överenergi så det inte är sant. såmåste göra nått, kan inte bara sitta till och titta in i väggen precis. sen senare idag ska jag väl träffa rosie tror jag :) får se vad vi två ska hitta på idag.

igår satt vi ju bara och prata vid våran egna lill badplats vid lånkan och sen drog vi till donken som vanligt typ :)
men mysigt vare ju och trevligt att träffa kvinnan igen, har ju inte träffat henne på as länge.
dessutom fick jag en bild på henne vid lånkan igår. sorry baby, men måste bara lägga upp den.
den blev sjukt fin :)



Puss på er / Nicky

Kommentarer
Postat av: Rosanna <3

hahaha nej slyna den blev as ful ja ser ut som tarzan :P but i still love you <3

2008-08-01 @ 13:59:56
URL: http://pooshg.blogg.se/
Postat av: Nil Abukar

Snygg design och bra blogg .

2008-08-01 @ 15:10:50
URL: http://nilabukar.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha käften sickan, den blev fin ju ! :)

and i love u to

2008-08-01 @ 17:47:41
Postat av: Rosanna <3

lyckoshoran den är fuuul:P

2008-08-02 @ 00:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0