Tisdag

Hej hej,ja ligger i sängen helt slut, Jag gick och la mig sent men vaknade nån gång runt kl.11 vilket jag tycker var riktigt tidigt, Jag lyssnar på musik, tittar på en massa bilder och läsen bloggar. Jag blir ju deprimerad bara jag kollar ut genom fönstret. REGN! ÖSREGN! kyla och vind! Fyyyyyyyyyy faaaaaaan! Jag vill bara lämna Sverige, vart exakt nånstans jag vill åka spelar inte så stor roll. Bara åka nånstans. Nästa gång jag åker utomlands och lämnar Sverige blir troligen nån gång runt Julen. London baby! Storebror och Sisela ska flytta dit nån gång i september, Saknar dom som satan så måste åka och hälsa på dom ;) Så det blir roligt, sen lär det ju bli Italien några vändor och kolla på skolor. Nice nice, annars får jag väll hålla ut i Sverige i ett år till, sen ser man de inte på ett tag.

London here we come!





Det var så sjukt nät vi åkte hem från Malta, Det sista Emilio sa var

:-Nästa gång vi ses så ses vi i London.

Haha först var det Irland, sen Malta och nu London. Jag reser runt jordklotet för att fåträffa min egna bror :P
nej snart ska jag träffa Julia, de ska bli kul har inte träffat henne sen Malta, AND THAT WAS A LONG TIME AGO (Jennifer kända citat)

//Rosie<3

Kommentarer
Postat av: nadja

london är en vacker stad =)

2008-08-06 @ 10:07:26
URL: http://rosalady.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0