Torsdag och trött



Hej hej, idag har jag inte gjort så mycket. Jag gick upp sinnessjukt tidigt. Tog horbussen till skolan och hade bara två lektioner. Georgafi och Eng. Efter det åkte jag hem. PÅ bussen från Gullmars lyckades jag somna :S ja fattar inte hur. Jag har alltid udrat hur folk kan slagga på bussen. Men jag var så otroligt trött jag kunde verkligen inte hålla ögon öppna. Sen skulle jag gå upp för min backe, vilket tog hundra år för ja var as trött och tog småsmå steg. Jag gick in och la mig i soffan och somnade på en gång. Vaknade nån gång runt 18, härligt kommer inte kunna sova inatt nu heller :/ Jobbigt. Imorn börjar vi 8 också. OCH Emsan fyller år imorn. Imorn ska vi troligen också festa,. men fattar inte hur jag ska klara av de. Kommer att vara jätte trött så vi får se. Skolan sabbar allt jag har inte ork för något alls.. VÄRDELÖST. Nu ska ja kolla på tv.

//Rosanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0