Torsdag!

Hej hej, idag gick jag upp klockan SJU! gissa om jag är stolt, var faktiskt inte sååååå farligt. Har redan varit i stan med Ellinor och fixat en massa stuff. Kom hem för ca en timme sen tror jag, Gick från älvsjöstation också för jag missade bussen och hade lust och gå. Har äntligen laddat min ipod också de de va jätte skönt att gå. Hittade en låt på min spelista som jag aldrig hade lyssnat på. Lyssnade på den hela vägen hem och den var as bra!. Har också lagt över alla bilderna nu från min förra dator ca 2000 bilder. As nice att ha dom tillbaka.
Jag tänkte snart ta och ringa till Malta och se om Sisela och Emilio är hemma, va typ 1½ vecka sen jag pratade med dom. Nu ska jag kolla igenom alla bilder skriver nog mer sen puss hej

//Rosie



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0