Trieste nästa?

Hej hej, kollade nyss på tv, de gick en film, Evan den allsmäktige, den va helt okej.
Pratade precis med mamma och pappa, troligen så kommer jag att åka till Duino som ligger i staden Trieste i Norditalien nån gång i Novermber och kolla på en internationellskola där nere. Men får panik, MÅSTE plugga mer engelska också, asså man tycker ju att man kan bra. Men sen när man tänker efter att du ska kunna det HELT, kunna ha alla ämnen i engelska och allt sånnt, då får jag lite panik. I allafall måste jag plugga som fasen hela året nu så några veckor i London på besök hos Emilio och Sisela är ju verkligen as bra, då lär man sig ju massa engelska ;) Så de blir nice, först England i septemer och sen Italien :D Aja har verkligen ingen aning om hur det är i Trieste, men kan kolla i allafall, för skolan verkar riktigt bra. Men helst av allt vill jag Bologna. men har fortfarande inte haft nån tur i skolsökandet där.



Duino, Trieste!

Kulinariska äventyr i Norditalien

Kulinariska äventyr i Norditalien

Kulinariska äventyr i Norditalien

Kulinariska äventyr i Norditalien



Pratade med Sisela på msn idag, JAG SAKNAR HENNE GROVT! och Emilio också såklart :D Vi pratade om att vi ska festa som stan när jag kommer till London :) Jag saknar verkligen att inte träffa dom varje dag, stackars mamma har snart inte träffat Emilio på ett helt år av olika anledningar :/... Saknar dom i allafall. Kan då bara tänka mig hur SJUKT mycket jag kommer sakna ala nästa år,så försöker just därför att inte tänka på det. Utan leva dagarna som dom kommer :D

By the way: Det roligaste igår Nichole, de va fan rullstolen, dansringen och dela ut lapparna :D Love you shrimpen <3




Pure Love :D<3

//Sickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0