Trött, trött, trött!

Guuu va jag är trött. Men jag ska försöka att verkligen inte sova nu. För då kommer jag inte att kunna sova i natt. Jag ska upp kl.06,00 imorn för ja börjar 08,00 så det gäller att verkligen sova mycket i natt. Idag gick vi bara två timmar i skolan. Gick igenom regler och sånnt. Imorn börjar schemat på rikitigt. I allafall så gick jag och julia och åt efter skolan. Jag käkade sushi och hon thai. Men nu när jag kom hem var jag lika hungrig igen. Sen kollade vi i affärer i ringen och jag blev jätte shopping-sugen. Efter det mötte vi Nicky (Shrimpen). Vi satte oss i en mysig park, lyssnade på musik dansade till Martin och snackade en massa :P Sen väntade vi på Olivia som slutade några timmar efter oss. Och efter de åkte jag, Nicky och Oliven hem tillsammans. Julia tog annat tåg eftersom att hon inte bor åt våran håll. Just nu kollar jag på View from the Top och dricker cola. Men ja fattar inte den filmen, dom får det att framstå som att det är as flashigt att vara flygvärdinna :S Liksom såååå kul är de inte. Ha massa griniga passagerare. Servera vidrig flygplans mat och springa fram och tillbaka med en jobbig matvagn medans det guppar jätte mycket. Växla pengar och prata med griniga människor som bara klagar på allt. Neeej usch flygvärdinna är INTE ett jobb för mig + att jag är as flyggrädd haha. Men de börjar faktiskt bli bättre. Flyger mer och mer nu så de går ganska så bra nu i allafall. Igår började Nichole ladda ner en film åt mig. La vita e bella heter den. Men den laddar sjuuuukt segt :S 60% är bara klar och hon började ladda ner den igår. Hahaha jobbigt, Aja den KANSKE är klar sent ikväll om jag har tur, men tvivlar på det. Jag längtar efter mitt studiebidrag, Jag vill shoppa. Köpa massa snygga skor och smink behöver jag. Nu är filmen snart slut så ja ska leta efter en annan. Puss puss



//Rosanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0