W.H B.S & A.N.S

Jag vet inte hur men i allafall så råkade jag klicka in på dom här bilderna på Whitney Houston. Jag tyckte att de va fett hemskt, va fan har hänt. Vad gick fel? Droger och en kass relation med en idiot som Bobby Brown. Shit fatta Whitney Houston när hon var som störst, som bäst på toppen. Hur kan man då falla så hårt? Usch va jag hatar knark! De sabbar bara för alla, så jävla onödigt. Jag vill ALDRIG bli så, jag vill aldrig sitta och fundera på vad som hände med mitt liv, vad som gick fel och vad som man kunde ha gjort annorlunda. Vilken ångest. Att gå från toppen till botten. Whitney Houston som var bland mina första egna skivor :D Som jag fick av morfars fru. Aaaa den har spelats många gånger, men nu på den senaste tiden har jag verkligen lyssnat på hennes musik. Tycker att de är synd att hon blev så.




Jag tycker faktiskt jätte synd om alla kändisar, som har allt man kan önska sig, har fått igenom sina drömmar, men i allafall inte kan känna sig nöjda med sig själva, inte känna sig lyckliga utan bara hitta fel hela tiden. Ta Britney Spears tillexempel, stackars henne. 17 årig tjej som gav sig in i fel bransch. Undra hur många gånger hon har ångrat att hon ens började. Undra hur många gånger hennes mamma och pappa måste ha ångrat att dom ens tog henne på olika auditions. Stacks Britney, va gör hon för fel? Vad hon än gör så ska det alltid vändas till något skit. Jag tycker så sjukt synd om henne när man tittar på den här bilden. Hon får fan inte ens böla själv.



Åsså igentligen varför ska alla runt omkring i världens som inte ens känner henne försöka ta hennes beslut om hennes egna jävla ungar :P Varför ska dom ens ha en åsikt, de är inte så att du går och lägger dig i nån privatliv som du bara har träffat ute på gatan. de e helt sjukt, median och allt skit, inte konstigt att alla knarkar ihjäl sig när de är så pissigt och såmycket skitsnack. Vad gav dom rätten att göra så att nån mår så skit dåligt? Liksom en 17 årig tjej som ville göra det hon är bra på, sjunga. Nu är det allt annat än hennes bra röst som framhävs.

En till kändis som fick så JÄVLA mycket skit innan hon tog livet av sig var Anna Nicole Smith. Jag såg en dokumentär om henne för ca ett år sen tror jag. Det var hemskt att se vilket skit hon gick igenom. Alla såg henne bara som en lyxhora. Visst att gifta sig men en gubbe bara för att få cash är ju inte så mys. Men de va hemskt allt annat. Hennes son dog av överdos bara tre dagar efter hon födde sin dotter. Även fast hon är en "bimbo" men blont hår, stora tuttar, festar galet och är lite halv dum i huvet så betyder inte det att hon inte är som vilken annan mamma som helst. Hon älskar sina barn minst lika mycket som vilket perfekt hemmafru mamma gör. Fatta då att förlora en son och sen försöka vara glad över sin dotters födsel. Ja allt slutade med att hon också tog en överdos. Usch va hemskt. :( Dottern får klara sig utan sin mamma pga de där pissiga knarket, hon skulle också ha haft en storebror. Nej fan Anna Nicole Smith är en legend :) Jag tyckte att hon va skön, så RIP.



.Aaa det är verkligen synd, ville bara skriva av mig lite...annars tänker jag på det för mkt...Thank God I´m Not Famous säger jag bara. Att vara lilla Rosanna från älvsjö kanske inte är så jävla hemskt i allafall ;)

//Rosie The Cosy (Eller hur Hannah The Banana)

<3

Kommentarer
Postat av: Hannah The banana

hahaha solklart Rosy The Cosy;);)

2008-08-10 @ 17:16:37
URL: http://katternasgammelfarmor.blogg.se/
Postat av: PoshG

ALLTID ;)

2008-08-10 @ 17:42:51
URL: http://pooshg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0