:D

Make up is a girls best friend!

Rosanna:- Ibland när man typ har värsta bad hairday eller sminket bara blir fel, då sabbar det verkligen morgonen. Då pallar man inte ens stressa till skolan.

Julia:- Aaa precis

Rosanna:- Det är verkligen as jobbigt


liten paus


Julia:- En gång gick jag inte till skolan för att mitt solpuder var slut.


Låååång tystnad!


Rosanna:- Ehmn okej de där var ju bara sjukt. Vet du hur jävla blåst du just lät hahaha :P

Julia:- Joo ja hörde de själv asså haha xD










Fillan jag måste bara ta den här för det är ditt roligaste citat ever haha :D


Vi sitter i syslöjden och arbetar då vi sätter på radion och låten med Akon och Michael Jacksson spelas.

Rosanna:- Det är fan sjukt att Michael Jacksson är svart från början. Det tänker man inte på, det är as sjukt.

Felicia står som ett frågetecken innan hon öppnar munnen :D

Felicia:- Va vadå svart?

Rosanna:-Ja asså färgad/mulatt, de är helt sjukt att han har gjort sig vit liksom.

Felicia:-Vaaa vadå gjort sig vit?!

Rosanna:- Jaa han är ju neger, han har ju blekt sig på nått sjukt sätt. Visste du inte det?:O

Felicia:- Va neeej? skojar du?

Rosanna:- Men åååååhh :O :P

Hahaha det är typ det första man lär sig efter att man har lärt sig säga mamma :P Ne inte riktigt men de va kul :) Felicia :D<3




Det ser verkligen inte ut som samma person. men Felicia här har du honom :D



Asså jag vet att vi har typ 1000 as roliga citat till men kommer verkligen inte på några nu, ska skriva dom nån gång sen. När min riktiga dator funkar igen. Jag har en bärbar dator och laddaren till den har gått sönder så kan inte använda den. Sitter på en apple dator nu och fattar inte riktigt hur den funkar :P Så jag läääääängtar tills min laddare kommer;)

//R







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0