.

tjoohoo !

egentligen skulle jag åkt hem till sthlm idag, men stannar en natt till här i eskilstuna. är alldeles för seg för att åka hem idag.kom hem vid halv sju imorse, så blev inte så många timmars sömn inatt. nog om det!

sommarlovet börjar ju ta slut nu, traaaaagiskt fan ! det har ju gått sjukt fort med, känns som jag inte har hunnit göra ett piss ! och vi tjejer hade ju planerat så mycket i sommar, men inget har typ blivit av, inte träffat er alla tsm sen jag va i skolan  sist ju :/ men vi  alla får ses nån dag sen när alla kommit hem , innan skolan börjar tycker jag ! :) för jag saknar er allihopa sjuuuukt mycket <3

men nu måste jag kila, pusspuss / Nicky



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0