<3




Japp nu blev man genast lite gladare. En kort konversation på msn är bättre än inget :) Men det fick mig också att sakna ännu mer :/  Jobbigt jobbigt JOBBIGT! sitter och lyssnar på våra Italien låtar också, ska ringa och prata med Simone I think. Hon kan alltid få mig på bättre humör och förstår precis allt (Love her 4 that<3) I allafall så saknar jag allt bara mer när jag tänker på det. Dom senaste dagarna har jag försökt se det från den ljusa sidan och försökt att inte tänka på det allt. Men nu kommer det tillbaka, hur mycket jag verkligen saknar ALLT! fuck också! pallar inte, samma visa varje år. Man tar alltid allt för givet. Sen när man kommer hem så fattar man hur sjuuuuukt jävla bra man hade det... Hatar mig själv för det.

//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0