Hahaha

Okej är bara tvungen att lägga in dom här från http://www.tjuvlyssnat.se/ , shit va folk kan vara korkade ibland.




Pressbyrå vid Centralen, Stockholm

En kvinna ~65 ska handla av killen ~20 som står i kassan.
Tanten: Ursäkta att jag är lite hes...
Killen: Nej men det gör ingenting!
Tanten (surt): NÄ! Men det är ju jobbigt för mig, FATTAR DU VÄL?!

Utanför Mariatorgets t-station, Stockholm

En mamma och hennes unge ~3 går nedför gatan. Barnet är uppenbart argt.
Mamman (förtvivlat): Men du kan ju inte bli arg på mig för att glassen hade fel färg!


( den ovanför med glassen var as gullig :D )

Ett gäng tjejer ~15 går på bussen. De hittar en gammal Veckorevyn och börjar bläddra igenom den.
Tjej 1: Oh shit, kolla! (visar alla en bild på Nicole Richie som joggar på stranden)
Tjej 2: Oj! Men alltså hon är ju undernärd som fan.
Tjej 3: Men hon har ju en liten kula på magen.
Tjej 2: Ja men det är ju bara för att hon är undernärd, det får barn i Afrika också.
Tjej 1 (trött): Nej det är för att hon är gravid.


Ica Kvantum, Bålsta

En kvinna är och handlar med sin dotter ~4 som försöker få tillåtelse till att köpa godis på en vardag.
Dottern: Kan jag få den här då?
Mamman: Nej.
Dottern: Men... om jag tjatar då?


Utanför Coop Konsum Avenyn, Göteborg

Kille 1 ~25 (till kille 2 ~25): Men vadå... Du fick ju låna min cykel! Klart att jag ska få låna din flickvän!


 
Illa tjejer Illa. Hahaha fan va ja garvade. as pinsamt för dom asså XD!

Linje 114, Jönköping

Två tjejer ~15 sitter på en buss och dricker öl. Efter ett tag börjar de sluddra och fnissa åt allt. Ännu lite senare:
Tjej 1 (skriker förskräckt): FAN, VI HAR BLIVIT BLÅSTA. DETTA ÄR JU BARA 3,5:OR!
Tjej 2 (besviket): Men jag som var så full.


Sjukhus, Härnösand

En mamma och pappa ~40 kommer in i väntrummet med en dotter ~6.
Mamman (till dottern): Hur många mål ska du göra ikväll nu då?
Dottern: Vi ska göra 16 mål!
Mamman: Ja, det är ju bra. Men hur många mål ska DU göra?
Pappan: Hur många gånger ska du träffa bollen? Vi börjar så...

Buss från Umeå till Örnsköldsvik

Två tjejer ~5 och ~7 kollar på filmen som visas på bussen.
Tjej ~5: Vad är testiklar för någonting?
Tjej ~7: Men dummer! Såna där som myror har på huvudet, du vet.
Tjej ~5: Ja just! Jag hade faktiskt bara glömt.



:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0