Hahahaha Julia, Julia, Julia :D







Jag, Julia och Linda sitter i busskuren påväg hem från orienteringen

Julia får ett sms från en kille låt oss kalla honom "X" haha,

X- kan vi ses runt 9 ikväll efter min träning?



Julia:- men ååååååhhhh fan ne men va jobbigt, måste vi ses så sent det är skola imorn, fan ne men de går inte ne

Rosanna:- joo men kom igen va ska du säga liksom


Lååååååång stunds tystnad


Julia:- NUUUU KOM JAG PÅ! Jag kan INTE träffa honom idag kom jag på!

Rosanna:- Nehe dåra? va ska du göra?

Julia:- Jag ska göra hårinpackning ikväll (fullt allvarlig)

.......................


Rosanna:- HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA fyyy fan va dålig ursäkt fatta om du skulle säga det till honom. hårinpackning kan du liksom göra när som helst.

Julia:- Nej men nej "X" får vänta jag skulle faktiskt göra det ikväll när jag tvättar håret så de går inte

Hahaha Linda såg mest ut som ett frågetecken och undra va fan de va för fel på oss hahahahaha


Men JULIA JAG ÄLSKAR DIG SJUKT MYCKET I ALLAFALL BABY! :D din lilla ärta



Sa ju att ja visste massa roliga citat som vi har sagt, men ja kom ihåg den här just nu så tänkte skriva ner innan ja glömde igen haha :'D

Medans jag håller på så lägger ja in den här låten som är BÄST! bruden som sjunger den sjunger och gör låten bättre än orginalet... tycker jag i allafall :D



//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0