Hello you.

Hej allihopa.

Äntligen skriver jag igen roligt va ? :)

Just nu sitter jag hemma i min soffa, Rosanna kom precis förbi. Läste precis inlägget Rosanna skrev tidigare idag, reta mig inte jag visste faktiskt inte men nu vet jag så de e bra :).

Vi sitter här förväntansfulla på att Nils (blondinbellas pojkväns) blogg ska funka haha får vi se hur den är och vad blondinbella säger det blir roligt.

Bara en chill kväll för ikväll förhoppningsvis går det något bra på TV.

Juste jag har precis lärt känna 2 nya tjej vänner, jätte trevliga från Norrtälje, så där blir de fest dom närmsta dagarna väldigt roligt ska det bli.

Nu ska jag mysa med Rosanna vi höööörs. PPPUUUUSS // fellan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0