hemma

Herrejävlar va skönt det var att komma hem igår, även om mitt rum såg /ser förjävligt ut och att jag knappt fick röra min egna data för min bror höll på och fixade nått skit.
 Det första jag gjorde när jag kom hem  va att laga mat såklart! för jag va sjukligt hungrig efter tågresan hem kan jag lova er.. sen kollade jag och min bror på halva Morgan Pålsson filmen sen somnade jag direkt.

Idag blir det till att träffa min kusin en stund kanske, ifall jag mår bättre.
Känner mig ganska så död just nu, ont i magen har jag också. och ryggen har vart förjävlig i tre dagar nu och vill inte ge sig. känner mig som en kärring. men men , det blir väl bättre mot kvällen får jag hoppas. då blir det iaf allsång med brudarna.  Puss på er / nickyyyyyyyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0