hey you.

Hej alla älskling.

Jag hoppas ni alla mår underbart för det gör jag, lite nervös bara men det kommer jag till sen. Dom senaste dagarna har jag bara varit med familjen ute på Gålö o solat o badat, jätte mysigt. Träffade Rosanna en snabbis igår kväll innan det bar av till upplandsväsby. Tyckter verkligen att det är super mysigt att vara med henne hon är toppen!!!

Som sagt jag är lite nervös idag för att jag har en tid halv 5 hos en tatuerare som ska tatuera mig, HJÄÄLP!! jag är jätte rädd men men vill man vara fin får man lida pin. Hoppas den blir lika bra som jag har tänkt mig och hoppas alla ni andra också tycker det. Nej nu måste jag städa o packa imorgon åker vi familjen på en liten roudtrip ska förbi bl.a småland, göteborg och danmark så det ser jag verkligen fram emot. vi hörs mina hjärtan.

I looove you! / F

Kommentarer
Postat av: Rosanna <3

Det blir as snyggt :) Lägg upp en bild sen :D de mååååste du fillan <3<3<3<3<3<3<3<3<3 lycka till love you

2008-07-28 @ 13:30:06
URL: http://pooshg.blogg.se/
Postat av: Rosanna <3

japp den blev fin alla :D

2008-07-29 @ 21:45:50
URL: http://pooshg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0