H*rLördag

Jaaa precis som rubriken säger så har dagen varit piss tråkig!!!! Hatar att vara hemma kan aldrig säga det för många gånger. Idag har jag inte gjort ett skit. Jag vaknade kl 2, gick upp och åt lunch på en gång, Sen tittade jag på THE JANICE DICKINSON SHOW. Det var flera avsnitt på raken, Älskar när det är så, när man kan sitta en he dag och följa en hel serie. Sen så pratde jag och Nichole på msn och eftersom att vi inte setts eller pratat på telefon på tusen år så ringde hon så vi snackade. Pratade om Italien, och skolan, Usch va ja är otaggad för skolan. Och känner ja mig rätt så kommer jag att hoppa av så ja bryr mig inte så mycket faktiskt. Jag ska gå sam/ekonomi, jag har inget jobb som ja jätte gärna vill jobba med, jag har inga framtidsplanet förövrigt att ja vill flytta utomland och jobba. Liksom snälla sam/ekonomi hur många av dom alla som går det slutar med att jobba med det liksom? Säger bara det att gymnasiet är bulshit.
Sååå palla inte ens oroa mig för skiten. Nyss pratade jag med Sisela i Malta. Jag saknar henne GROVT mycket, och Emilio också för den delen. Om jag nu inte får med mig nån som ja kan åka till Italien med i höst så ska jag åka ner och hälsa på dom i Malta igen. Hade as kul sist.  Igår var det precis en månad sen ja kom hem från Malta. Känns som att det var ett år sen. Men helst av allt vill jag OFC åka ner till Italien, Riccione igen. Jag vet att jag har sagt det många många många gånger förut men nu säger jag det fan på RIKTIGT!!!! Jag ska lära mig Italienska nu. Ska plugga som fasen så att ja lär mig och kan flytta sen. Det vore GULD! Så fram med Italienskaböckerna nu, För nu ska jag gå och plugga.




Tjejer saknar er alla, SKRIV MER I BLOGGEN SÅ MAN VET VA ALLA GÖR :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0