I Miss Malta!




Jag saknar dom galna utekvällarna i Malta :D alla dagarna som i stort sett såg precis likadana ut :D

guuu vad jag saknar att fixa oss, klä på oss, packa den lilla lilla lilla väskan proppfull med smink och en massa andra girlstuff. Sen ta bussen iväg till paceville, eller bara stå vid busshållsplatsen och inse att buss 67 alltid kommer att vägra att stanna och en börja gå dit istället. Sen dansa in på Empier och beställa in redbull/vodka brickan! Svepa den och glida vidare till Träbaren. Dansa som dårar tills klockan är mitt i natten... Sen VINGLA UT! hahaha försöka hitta pengar till bussen men inse att Sisela lyckats skrapa ihop alla små slantar till en Cisk ( öl ). ´Hitta några mynt. skit i bussen och köpa pizza istället hahaha. Gå med pizzabitarna och vingla hem. Den långa lång långa vägen hem. Sen få ryck och dra av oss klänningarna och hoppa i och nattbada. Simma lite och inte fatta att vattnet är kallt på grund av spriten i kroppen. Sen efter ett tag dra sig upp över den hårda och vassa kanten. Få lite små sår, sätta på sig klänningen och börja vingla mer, Kanske stanna till vid en automat och köpa mina och Julias favvochips :D Sen vingla resten av biten hem. Kliva och låta som elefanter i trapphuset. Fummla upp nycklarna, slänga upp dörren, säga hej till brorsan, krama ihjäl lilla hjälplösa Kitten haha. sen bara slänga sig i sängen och sova bort hela dagen efter :) Shiiiit va jag saknar det Julia :D

Julia fattar PRECIS va jag menar, XD Julia jag var fett tydlig så ja hoppas verkligen att du ser bilden framför dig nu hahaha




 Dont stop the music som spelades heeeeeeeeeeeela tiden i Malta :)



 Feel the rush! Stackars Julia jag sjöng bara just Feel the rush hela tiden ahahahaha XD terror



Även fast jag saknar Malta as mycket så är saknaden efter Malta inte ens i närheten av saknaden efter Italien :/ det är tufft att sakna saker. Hatar det! Sakna och sorg har jag kommit fram till är det värsta i hela världen! Tänk efter det är fan sant. Sorg och saknad ligger bakom allt jobbigt.

Aja

//Rosanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0