Jennifer kom hem!

Jag saknar Jennifer! Har inte träffat henne på as länge nu. Hon åkte till och med innan Nichole :( Hon och Nichole kommer hem imorn men då är jag inte hemma :/



Bild¨på mig och penny från skoltoan. Jennifer hahaha fan va sjuka i huvet vi var den dagen :D Du farrat precis vad jag menar.

Klicka f�r att st�nga bilden

Söta Jennifer :D



Ellinor som BIG Mama och Jennifer i skolan när vi hade maskerad.



Här är Jennifer utan smink dåra. och när hon inte har rakat sig. För er som inte vet så brukar jag kalla henne för Chewbacca för dom är så lika ;)

Jag sitter just nu och kollar igenom alla våra gamla inlägg. Ganska kul att läsa :) Då man satt och väntade på sommarlov och innan när man stressade för balen och när vi precis hade bokat till Malta :D Och nu är allt det redan förbi. Ganska sorgligt, Men va gör man? Man får njuta av sakerna för stunden och sen skratta åt minnen.

//Rosanna


Kommentarer
Postat av: Jennifer / Penny

JAG ÄLSKAR DIG ROSANNA!

2008-07-15 @ 00:23:33
URL: http://pooshg.blogg.se/
Postat av: Rosanna

AND I LOVE YOU BACK BIIIIIG TIME <3!

2008-07-16 @ 12:01:58
URL: http://pooshg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0