Låtar

Hej alla, Det blir mitt andra inlägg för dagen men känner att bloggen måste börja rulla igen så why not. Jag har precis pratat med mamma och pappa om en massa framtidsplaner och de som vi pratade om blev ja gverkligen taggad för. Plugga utomlands är min högsta önskan typ :) så hoppas att vi tar tag i det här nu. PÅ RIKTIGT, så att de inte bara blir en massa snack. Annars så sitter jag just nu och lyssnar på en massa bra klassiska låtar! Ni vet sånna låtar som verkligen är as fina och typ sånna som man lyssnade på när man var yngre. Tänkte lägga upp några :) Älskar gammla fina lugna låtar! Eller låtar som bara är allmäns klockrena :P tillexempel Lets get it on haha. Shit va jag och Simone lyssnade sönder den i Italien i år. I LOVE IT VARNING VARNING! Kunde inte hitta alla koderna till orginalmusikvideos, så de e bara tattar videos som folk har gjort själv hahaha men skit samma det är musiken ni ska lyssna på!!! Så njuuut nu :)



Water Runs Dry




Will Always Love you



Song For Mama



My All



Unbreak My Heart



If You Leave Me Now



Lets Get It On



Sexual Healing



African Queen



My Heart Will Go On


 

Everything´s gonna be alright



Hero


Bara för det så glömmer man bort typ hälften av alla bra låtar, Skriv om ja missade någon as bra XD

//R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0