Om Måndag, Tisdag och nu tydligen Onsdag!

Klockan är nu över 00:00 so I guess its Onsdag :D Det vill säga att ja åker inatt, ja asså inte NU utan vi åker till flygplatsen Onsdag natt. Så om typ 20 timmar bär det av :) Kan inte fatta! Helt sjukt. Men ska inte terra er mera med mitt prat om det haha. I Måndags träffade jag Simone. Vi möttes upp i Teckniska sen åkte vi in till stan och shoppade lite innan resan. Jag köpte tre par skor. Och självkart skulle jag envisas med att ta 36 för att 37 var lite lite för stora. Och resultatet blev skavsår och för små skor XD men skit samma! Ett par var perfekta :D Sånna där skor som man bara sticker in foten i. Som tofflor typ, vita med lite håliga mönster på. Jätte söta och var verkligen sommarskor.
Simone köpte en bikiniöverdel och sen så köpte jag smink till mamma. Efter det gick vi och åt. Donken as always.

Sen gick vi hem och tog det lugnt, chillade, sen gick vi ut igen och då började det spöregna. Blev sjukt blöt. Och mitt hår blev till en affroboll. Ni vet när man har hårspray? och så regnar det? så blir hårsprayen blöt och sen torkar det. Det är ILLA! man ser ut som skit då, + att mitt hår blev as lokigt hahaha. Inte så snyggt men va gör man? Jag och Simone bunkrade upp med mackor, filtar och en massa plastpåsar och paraplyer. Sen gick vi ut i regnet och satte oss på hennes gård. Det var jätte mysigt att bara sitta där och lyssna på regnet och prata. Sen slutade det regna och då blev det ännu mysigare. Vi satt ute nästan hela natten, bara pratade om allt verkligen allt. Det är skönt att bara prata ibland. Och också lyssna. Det var verkligen skönt. Sen så gick vi upp och tittade på " Jersey Girl". Hade inte sett den innan, det var verkligen en as söt film. Sorglig som fasen med så fin :) + att snygga Ben Affleck var med i den haha :D och också Jennifer Lopez. Så för er som inte har sett den... SE DEN! Och efter det började vi kolla på "Nothing Hill". Men vi var för trötta och somnade efter bara en liten stund. Så på morgonen satte vi på den och kollade klart på den. Inte min favvo film dock. Tycker att det är ganska så halv sugig haha. Sen hjälpte jag Simone att packa. Hon packade ner kläder som om vi skulle flytta och vara borta i flera år haha. Vi är bara borta i en vecka. Men kläder är alltid bra, att ha mycket att välja mellan. Sen lagade vi nudlar och satte oss och kollade på " Sex And The City" inte filmen utan boxen. Det var mysigt att vi hade riktiga film dagar :D








Simone är galet Sex And The City freak! Själv tycker ja att de e helt ok, går att titta på liksom :D inte så mycket meränså XD

Aja ska fixa en massa tråki nu, lär ju inte kunna sova i allafall // Rosie
SAKNAR MINA FLICKS!!!! SKA FÖRSÖKA TRÄFFA DOM IMORN INNAN VI ÅKER <3 MISS YOU GIRLS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0