på väg heeeeeeem mot sthlm imorn

Hejhopp!

Idag har jag och cilla vart i vinslöv, sov där inatt och sen åkte vi hem . och chilla galet hos henne en stund., sen drog jag hem till josefin och käka middag med henne. och så drog vi till cilla igen och va där i typ en timme, sprang upp till macken och köpte godis/läsk och allt sånnt . sen hem och glo på tv och chilla .

imorn ska jag hem till älvsjö igen, ska bli sjukt skönt att komma hem till mitt  hus och kunna sova i min egna sääng!
men sen på torsdag eller fredag, så drar jag igen. till eskilstuna , blir typ borta två eller tre veckor tror jag !
skönt ska dt blir, få träffa mamma igen och min syster från småland kommer också och hälsar på ! :)
men fan hinner aldrig träffa mina tjejer känns det som :/ men tisdag,allsång elr vad säger ni brudar?


/  Nicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0