sämsta humöret ever

idag äre en dålig dag för mig, varför vet jag inte . men är på sämsta humöret , har inte lust med nått. Orkar inte ens prata med min mamma , inte  nån annan heller  för den delen. vaknade halv fyra idag, så har typ sovit bort halva dagen.
sen glott på tv och sen kom min syster hem från stockholm, där hon och hennes kille har vart idag.
skulle fixat hennes hårförlänging ikväll, men ingen av oss orkar så får väl fixa det imorn.
tusen saker som ska fixas imorn innan jag åker ju, och jag som hade tänkt åka hem tidigt. lovar kommer inte komma hem förrens vid 6-7 på kvällen säkert. åååh.


nej ska inte klaga mer nu , det är ju fan sommarlov fortfarande så ska ej klaga ju !
Puss på er / Nickyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0