Söndag

Hej hej

Tänkte skriva några rader eftersom att jag är sjukt uttråkad. Jag och min bror sitter och tittar på den sämsta filmen ever! Det skulle vara en läskig film. Tänk till och med jag som är assssssssss rädd för alla sånan filmer tycker bara att den här filmen är pinsam haha. Aja, förövrigt så har jag inte gjort så mycket idag. Ingen är hemma. Skulle till farmor men de blev inte så. Jag har ätit räksallad. Asså inte "räksallad" utan en sallad med räkor i :) Just det, tittade också på Click idag, Den gick påtv två gånger så såg den båda gångerna hahaha så roligt har jag det. Jag saknar Italien och jag saknar Simone. Känns bara sjukt att vara hemma. Jag har också pluggat en hel del italienska idag :) nu SKA jag lära mig!!! Jag ska också spara pengar så ja kan åka till Malta eller Italien i höst. Skulle vilja åka till Malta också. Festa sönder igen haha. As nice idag, pappa rensade i en låd och hittade ett brev som han skulle slänga. och i det låg det ett kort. Och av en reflex så öppnade han den fr att se vad det var och då stod det Glad Påsk Rosanna Önskar Nonna e Nonno. Hahaha det var ett bortglömt påsk-kort från farmor och farfar. Och i kortet låg 300:- så de va nice att få 300:- bara sådär :) det är ju aldrig helt fel. Well well det var väll dagens händelse



Nu ska jag gå och vila för jag har sjukt ont i halsen. Har en svullen knöl på vänster sida av halsen :S As jobbigt. Men men ja klarar mig alltid. Men jobbigt att bli sjuk nu

//Rosanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0