Söndag

Hola

Idag är det Söndag, har inte skrivit på några dagar nu. Såtänkte göra en liten update. Gårdagen och dagen innan det har jag varit med Felicia. Chillat kollat på film och tv, pratat och bara haft det mysigt. Så det var kul att i allafall hon var hemma och räddade mina dagar :D Vi har också lyssnat sönder låten Bag in da box. Hahahaha sjukaste låten men den är ganska rolig. "Var är boxen?" "Där är boxen".

Idag har jag tagit det lugnt. Ska vila upp mignu innan Italien. Joo just det. Emelie ringde mig från Italien idag :D Hon bodde dock inte lika nära dit ja ska som vi trodde. Men det får lösa sig. Ses vi inte där nere så får vi ses när jag kommer hem den 24:e. Hon sa att det var toppen väder och allt var bra :) Längtar galet. Efter det samtalet så gick jag och tog ett långt bad, sen så grillade mamma och pappa på altanen så jag gick ut och åt. Och nu sitter jag här och skriver. Man hinner inte göra så mycket om dagarna för jag vaknar så sent. Jag har vänt totalt på dygnet men lyckas inte vända tillbaka det :S Sen jag kom hem från Malta så har jag gått och lagt mig 4-5 på morgonen och gått upp 2-3 på dagen. INTE bra. I Italien vägrar jag sova bort dagarna.

Imorn får ja gå upp tidigt i allafall för jag ska in till stan möta älsklings Simone och shoppa lite innan Italien. Hon ska bland annat köpa en bikini och jag ska köpa skor. Bara några ballerina eller så för alla mina är trasiga. Men så går de när man köper billiga skit skor från din sko :P Men de gör inget. dom e billiga, och dom har fina ballerina.
Sen ska vi sova hos henne, får se va vi kommer göra på kvällen.

Jag kom precis på att jag måste börja packa :S Har inte packat ett skit. Men håller på att tvätta ALLA mina kläder. Har slängt ner allt i tvättstugan. Ska snart gå ner och hämta resväskan som jag hade i Malta. Känns as sjutk att packa igen :P Det känns som att det var nyss jag packade till Malta, Men det var nästan en månad sen. Shit snart är sommarlovet slut :O Har galen ångest. Har ingen aning om hur allt kommer att gå sen. Men man får njuta av det sista. Efter Italien så ska jag försöka göra så mycket som möjligt med mina tjejer. Vi ska ju som sagt tälta och sånnt. Vi kanske ska på Allsång på Tisdag men vet inte hur det blir med den saken. Lite tråkigt att åka iväg nu för Fillan ska vara själv hemma och tänkte ta dit lite folk.Vill inte missa något roligt. Men men. :) Ska ju inte klaga när an får åka iväg, så missuppfatta mig inte :) Men typiskt att allt ska hända när man åker, frö såfort man är hemma är det as tråkigt hemma.

Aja ska försöka packa lite nu ;)

Peace and Love // Rosie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0