TRÅKIGT!

Shit va jag har haft tråkigt idag! Sovit bort hela dagen sen bara kollat på tv och nördat vi datorn. SAKNAR MINA TJEJER! As tråkigt att alla är på olika håll :/ Och vi missar alltid varandra precis. Nichole åkte igår och blir borta en hel vecka :( Penny kommer hem på Fredag SAKNAR HENNE! Emelie drog till Italien idag och nblir borta två veckor. Och Fillan borde vara hemma i think. Hon och jag får väll hitta på något nån dag :D Vi tjejer tänkte i allafall att vi skulle åka och tälta nånstans sen i slutet av Juli eller så när alla är hemma. Men vi vet dock inte vart vi ska,. Nån som vet nå mysig / kul ställe där man kan tälta?:) vi tänkte åka iväg liksom. Men de e roligt att vara på något ställe där det är mycket folk och så :)
Vi får se vart vi hamnar. När Penny kommer hem från skåne så skall det svinas och festas! Jag är sjukt partysugen i och med att jag bara suttit hemma hela veckan typ :S Varit lite med Nichole :D. Men annars bara segat. Om typ 8 dagar åker jag till ITALIA :D! WOOOOOHOOO. Kommer att bli GALET KUL! åker dit varje år och blir ALDRIG trött på det :) Skönt att komma iväg igen. Saknar Malta sjukt mycket. Men Italien kommer att vara mycket roligare. För INGET slår Italien. Ska steka i solen och bli as brun eftersom att ja blev besviken efter Malta. Trodde att ja skulle bli mycket mycket mycket brunare. Men nu har ja redan en helt ok solbränna så ja ska bara bygga på den :D

Lägger in min och Simones Nr 1 Italien låt :D Shit va vi lyssnade på den i Italien. Deb gick på MTV hela tiden och såfort den kom så rusade vi ut till Tv:n va vi än höll på med haha. Saknar det grovt.





Riccione here we come!

//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0