<3



Är hos farmor och tar mig därför tillfället att passa på att skriva mitt första inlägg i Poshg bloggen som jag blivit indragen i, spännande!
Idag vaknade jag upp på värmdö efter en hård natts festande med Mimi.  Mycket lyckad natt .
Vi tog första bästa buss till slussen för att äta äckelfrukost på Mc donalds .
Mötte sedan upp Viking i stan för att bränna mina pengar. Väl där inne träffade jag Ellinore och Olivia som delade med sig av sina kunskaper för att välja passande underkläder till vårbalen . Rött under ljusblå klänning ? är inte helt säker på hur vi  tänkte tjejer? men förhoppningsvis döljer klänningen underkläderna.
Sitter nu hos min farmor och fikar . Har precis fått ett par rikigt sexiga high heels av henne , vilket kommer fint till användning till kommande italien resa . Bal , italien , Skolavslutning, Helsingborg.. kanske också spanien,polen och frankrike, mycket roliga saker att se fram emot i sommar.

/älskar er tjejer , Emelie .


Kommentarer
Postat av: POSH.G

Har ni bokat Italien nu?;) //Rosie

2008-06-03 @ 19:43:41
URL: http://pooshg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0