Bal

vem är det som håller på och pixar med designen hela tiden? jätte irriterande. Kan man inte ska man inte hålla på och försöka ändra. Be mig göra det ist isåfall. Tror jag har fått göra om allt tre gånger nu för att nån touchar och ändrar allting. Fingra inte.
Jag ska väll försöka ändra tillbaka så fort jag kan. Dock inte nu. kanske senare.  LITE kompliserat det här med design och just därför om man inte kan, ska man inte pilla.

Nåväl. Imorgon är det bal. Fett kul. skulle kunna lägga in en bild på min klänning(ljusgul)  men jag pallar inte ta kort just nu..kanske senare. Lär ju lägga in bilder från balen sen också. en sak jag inte kommer göra är att dansa vals. kan absolut inte plus att det ser bara jävligt fult ut. Rosanna och Penny kommer hem till mig och vi ska sminka oss tsm. Tänkte sminka mig lite lätt bara och en lätt frisyr. Inte så mkt rychpysh eftersom min klänning har ganska mång detaljer bla. 
Kommer inte till skolan imorn innan balen. ska fixa lite saker och vill ha god tid på mig :) 

Nu måste jag värkligen sova. sköngetssöömn till galan(?) Nattinatti

/ Julia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0