Eddie

Hej Tjejer,

Nu gör jag ett nytt försök, jag försökte igår men det gick inte så himla bra. Jag har kommit på att det här är inte riktigt min grej, men allt för er tjejer ;). Jätte kul att vi har en blogg ihop iallafall så jag ska göra mitt bästa. Vaknade för en liten stund sen med söta Lollo brevid mig, hon sov fortfarandre så sött. hihi. Snart ska jag åka till skärholmen för att fixa det sista inför Balen, är ni klara med det ? jag har lite panik faktiskt.  Och snart slutar vi faaaan vad skönt :) fast jag är ju aldrig där nu så det spelar ju ingen roll det är redan som om jag har slutat. Hahaa. Nu ska jag mysa lite med min prins innan jag ska röra mig.
 
Jag älskar er tjejer. / F



Här har ni gose pojken, han hälsar till er mina älskling. haha

Kommentarer
Postat av: emy

åhh, är det en chihuahua? <3

2008-06-04 @ 15:25:45
URL: http://emysfashion.blogg.se/
Postat av: Anonym

fett söt

2008-06-04 @ 22:30:45
URL: http://mikaelaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0