Bikini på!

Jahapp nu är klockan över 12 igen så nu är det Lördag. För typ en timme sen var jag ute och cyklade och gick med Ellinor och Elina. Ellinor fick trampa medans jag satt på hennes pakethållare :) Det var skönt, men det var inte så bekvämt att sitta på den hårda pakethållaren. På vägen träffade vi på Julia och Hannah. Vi gick hem till Julia en snabbis och planerade morgondagen och tittade på Julia balklänning. Klänningen var jätte söt :) Förövrigt så gjorde jag inte så mkt på fredagen ( för nån timme sen ). Jag solade, tittade på film, lagade mat och sånnt där. Gjorde en jätte god räksallad by the way haha. Är ganska trött från våran långa cykel och gång promenad. Ellinor måste vara helt slut i benen så mycket som hon fick köra runt på mig. Men det var mysig med en liten kvällsrunda. Sitter just nu och pratar med Simone på msn. Ska åka förbi henne i morgon och hämta massa saker som jag glömde förra helgen när jag sov där ;) Imorn ska jag också följja med Simone till båten och sola och bada. Kom just på att jag inte ens har tagit årets första dopp :O SKANDAL, brukar alltid vara fett tidig. Aja det får bli imorn. Bikinin på imorgon :D Sen ska jag hem och fixa mig, för på kvällen ska jag vara med tjejerna. Det ska bli mys :)

Ska kila nu puss God Natt

//Rosie

 JAG ÄLSKAR SOMMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0