Fixar mig

God morgon? ja faktiskt så vaknade jag ganska så nyss. Just nu har jag precis tagit ett långbad och rakat benen :) Jätte jobbigt för man måste smörja in sig så mycket nu så att man inte ska flagna. Jag vill ju ha kvar min maltabränna tills Italien i allafall :O och bygga på den :). Jag ska till Teckniska runt kl18 och möta Simone, dra hem till henne och chilla och umgås. Lär säkert bli en hel del snack om våran resa om 18 dagar. Riccione here we come! Vi kommer att göra era gator osäkra haha.  För övrigt så sitter jag och lyssnar på Let me think about it. ÄLSKAR den låten. Dansade som en dåre till den i Malta. Den är så skön. Så lägger in den till er också ;)



Jag har sett att vi har blivit riktigt dåliga på att uppdatera bloggen. Hahahaha va sämst vi är, eftersom att vi är 6 st tjejer som har bloggen tillsammans så borde det inte vara så svårt. Men tydligen haha. 
Vi får försöka skriva mer. Men nu under sommarlovet har man så mycket att göra. 
JUST DET!  Jag kom in på mitt första val igår :) Jensen Södra. Julia gjorde också det. Nån annan som ska/redan går där? + att min gymnasie skit sida har fuckat! kan inte bekräfta ansökan :S bara tacka nej. Men den sidan knasade för mina kompisar också sist. Jobbigt Jobbigt Jobbigt, måste försöka ringa nån men vet inte vem ja ska ringa eller vart ag ska få nummer ifrån. Men det får väll lösa sig. Pallar inte bry mig just nu.

Tänkte dra på mig lite smink och kläder nu. Sååå Hej då // Rosie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0