Fredag!

  


Hej hej!

Idag är det FREDAG! ;) Imorgon natt säger jag bara. Tog en paus från allt packande. Det är verkligen jätte svårt att packa, veta vad man ska ha med sig och se till att inte glömma något. Mina två rädslor är att flyga. Jag är jätte flygrädd så det är verkligen jobbigt. Jag gillar  inte höjder, eller själva grejen att ett stort tåg svävar i luften :S men allt kommer gå bra. Det är större chans att ja blir påkörd när jag är på väg till skolan, eller att ja krockar.Så det känns väll (skönt?).Och det andra jag tycker skulle vara SKIT JOBBIGT! är om väskorna kommer bortr :/ Har aldrig varit med om det och vet inte vad man ska göra om de händer. Jag och Julia själva nere på flygplatsen i Malta utan en aning om va vi ska säga eller göra. Inte så kul. Men som sagt, det har aldrig hänt förut och kommer inte hända nu heller. Få hoppas på att jag har alla änglar i världen och Gud vid min sida :D. Men annars ska det bli kul. Men känns som att jag inte har några sommarkläder alls :S I det här landet köper man ju bara tjocktröjor för det är kallt typ 98% av året. Så ska försöka leta fram alla tunna kläder. Jag tänkte på en sak, är det nån som vet om man får ta med medicin i handbagaget? Asså typ alvedon? För ja har några ja måste ta två gånger om dagen nu under resan. Och tänk OM väskan försvinner ( men som den f*n inte ska göra ) då kan ju jag inte få dom? Så nån som vet något om det kan skriva gärna ;)


Hahahaha härligt råkade PRECIS av en slump klicka upp en sida där det stod vad man får ha med sig i handbagaget. Man får ha medicin men måste visa upp den innan. Goooodie. 



Just det, igår träffade jag Hedvig på kvällen :) Jätte mysigt vi åkte och åt sushi på News i Huddige. Det är verkligen as mysigt där. Jätte fins och fräscht och inte så jätte dyrt. Efter det tänkte vi gå hem. Men vi gick bara halva vägen för det var faktiskt kallt ute :S och jag hade bara kjol.

aja ska läsa några andra bloggar nu, sen så ska jag packa mera :D

Puss puss // Rosie



Oj bilden blev jätte suddig :s aja


Kommentarer
Postat av: mingla

är du med o tävla eller? i så fall måste du skriva det annars räknas inte ditt bidrag

2008-06-13 @ 20:30:10
URL: http://heymingla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0