Hej hej ,



tillbaka igen.
fast jag är fortfarande sjuk :/
va hos doktorn igår igen , tydligen har jag nått virus i kroppen så fick medicin.
kommer inte kunna gå på balen eller skolavslutningen vilket suger riktigt mycket  ! det ända man gått och tänkt /planerat riktigt länge ju. men det är väl sånnt som händer :/
har även fått i mig mat på första gången på fyra dagar så känner mig lite lite piggare.
Nej måste försöka ta en dusch nu.
mamma kommer snart och hämta mig, så ska va hos henne i eskilstuna ett tag.


till poooosh,
hoppas ni har det svinkul på balen och skolavslutningen !
önskar verkligen jag kunde vara där med er :/
love u girls !


pusspuss/nicky


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0