Hola

Hola :D ligger i sängen med Julia. Julia ligger och halvsover medans jag sitter och skrattar sönder för att jag är övertrött och har resfeber :D  SHIIIIT SNART ÅKER VI :D. Jag och Julia åkte med mamma till konsum. Sen tänkte vi ta en chill promenad hem för att fördriva tiden. Det är skit jobbigt att bara sitta och vänta. Men så i allafall så började det självklart att AS REGNA! det vara vräkte ner. Kom hem och såg ut som två blöta katter :D Hoppas att vi inte blir förkylda av de här i allafall :S Sitter just nu inne på msn och pratar med Pablo från Italien XD hahaha. Lyssnar på Im Yours och låten nedanför. Vet inte om vi kommer kunna blogga ifrån Malta. Men det vore lite kul om vi hittade en dator där så vi kan skriva vad som händer om dagarna :D Annars så lär det bli ett SJUUUUUUKT långs inlägg när vi kommer hem :D ska också ladda upp en MASSA bilder som vi ska ta :D minnen för livet :) När klockan är över 00,00 så fyller Julia år :D
Min lilla tös som jag växt upp med :D Jag är född innan Julia ( Jag fyller år 30/3 ), så vi har verkligen känns varandra hela livet :D Aja nu sover Julia typ :P ska faktiskt lägga in en bild som jag har garvat as mkt åt nu hahaha XD






Hahaha den klockrena bilden ;)

// Rosie
P.s Börjar bli lite FÖR övertrött, garvar åt ALLT typ :P D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0